close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

כפתור מצוקה – לחצן אחד שיכול להציל חיים

מערכת שורשג חשוון, תשפא21/10/2020

שעון מצוקה הוא פיתוח שבסופו של דבר נועד להציל חיים. אמנם נכון שהוא מסייע גם במצבים אחרים, אבל בדיוק בסיטואציות מסכנות חיים הוא ממלא את הפוטנציאל שלו לחלוטין

תגיות:

עם השנים, הדאגה לסבים והסבתות שלנו, המבוגרים והקשישים שלעתים חיים לבדם, הולכת וגוברת ולא רק מצד המשפחות עצמן. כיום ישנה הבנה ברורה יותר שישנם עריריים שאין להם עם מי ליצור קשר במידה וחשים ברע. כך, נוצרים פתרונות מתקדמים שמטרתם להקל על חייהם ובעיקר, להיות שם עבורם. כפתור מצוקה

הוא אחד הפתרונות הללו, והוא נחשב לאחד הפיתוחים המשמעותיים ביותר בתחום.

כיצד כפתור מצוקה יוכל לסייע לכם?

כפתור מצוקה הוא לא סתם כפתור רגיל, הוא יכול פשוטו כמשמעו להציל חיים. כיצד, אתם שואלים? במספר דרכים:

         •            קשר עם מוקד חירום – כפתור המצוקה מחובר למוקד הפעיל 24 שעות ביממה, שבעה ימים בשבוע. הפעלת הלחצן בעצם מאפשרת לאדם להזעיק עזרה ולקבל טיפול וסיוע במהירות. ברגע אחד, ניתן לקבל מענה אנושי בלי להמתין שעות רבות כפי שבדרך כלל קורה כשמנסים ליצור קשר עם המרפאה או עם בית החולים. המוקדן ישלח את האמבולנס במהירות ומבלי לבזבז זמן, דבר חשוב מאוד בעיקר כשמדובר במצבי חירום.

         •            ואפרופו זמן – אחד הקשיים הגדולים של צוותי ההצלה כיום היא לאתר במהירות את מקום האירוע ולהגיע אליו בזמן. ברגע שאדם מתחבר ללחצן מצוקה, כל הפרטים עליו כבר נמצאים אצל המערכות המתקדמות של המוקד, כך שברגע שמתקבלת פנייה הגורמים הרלוונטיים יוכלו לפעול במהירות האפשרית.

         •            חיבור גם לבתי החולים – כשהמידע המדויק כבר נמצא בידיהם של המוקדנים, אלו יעבירו אותו ישירות לבית החולים כך שגם בשלב הזה, ייחסך זמן יקר שלרוב מתבזבז על הסברים מבולבלים מאוד מצד בני המשפחה הלחוצים הממהרים למקום.

מדובר בהצלת חיים לכל דבר
שעון מצוקה הוא פיתוח שבסופו של דבר נועד להציל חיים. אמנם נכון שהוא מסייע גם במצבים אחרים, אבל בדיוק בסיטואציות מסכנות חיים הוא ממלא את הפוטנציאל שלו לחלוטין. אם גם אתם מעוניינים להתקין כפתור מצוקה בביתכם ולקבל סיוע רפואי בכל זמן ובכל מקום, זה הזמן ליצור קשר ולהתקדם לעולם בטוח יותר, מוגן יותר. 

ליחצו למידע נוסף על רופא עד הבית

הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה